Monstrul Loch Ness e în direct?
Patru camere web filmează în mod constant Loch Ness, căutând semne ale monstrului legendar care s-ar ascunde în apele adânci și reci ale lacului. În ultimii 20 de ani, au existat numeroase observări. Dar confirmă aceste imagini existența creaturii?