Re: Ambulansy dla Gruzji
John Shackleton od ponad 30 lat dostarcza ambulansy do miejsc dotkniętych konfliktami. Dlaczego to robi? Jak to się wszystko zaczęło? 84-letni Brytyjczyk opowiada nam swoją historię w trakcie ostatniej misji, podczas której dostarcza karetkę i sprzęt medyczny do Gruzji. Towarzyszymy mu podczas tej długiej podróży.