Imigracja według Giorgii Meloni
Migranci, którzy dotrą droga morską do Włoch będą odsyłani do tymczasowych obozów w Albanii. Cel porozumienia między rządami Włoch i Albanii jest prosty, zniechęcić migrantów do podejmowania ryzykownej podróży.