TwistPiękno różnorodności
Kim jestem? Skąd pochodzę? Gdzie jest moje miejsce? Co tak naprawdę określa naszą tożsamość? I czy bycie queer, migrantem lub rdzennym mieszkańcem jest zaletą czy wadą? W jaki sposób reżyser teatralny Ersan Mondtag, czeska fotografka Libuše Jarcovjáková oraz działaczka antyrasistowska i pisarka Mirrianne Mahn podchodzą do tych zagadnień w swojej pracy?