W 1897 roku tysiące starożytnych artefaktów z kości słoniowej, drewna i brązu zostało skradzionych z miasta Benin w południowej Nigerii podczas brytyjskiej ekspedycji kolonialnej kierowanej przez Harry'ego Rawsona. W tym odcinku skupiamy się na kwestiach dotyczących zwrotu tych dzieł sztuki, by dać możliwość cieszenia się nimi nigeryjskiej społeczności.