Streetphilosophy
W dzisiejszych czasach miłość odmienia się przez wszystkie przypadki. Jaki jest najlepszy sposób na rozwój emocjonalny – we dwójkę, w grupie, a może samotnie? Ronja poszukuje formy relacji, która najbardziej jej odpowiada.