Julian Assange
Bojownik o prawdę? Aktywista? Dziennikarz? Narcystyczny haker? Pomagier Rosji? Kim jest Julian Assange, założyciel WikiLeaks, portalu, na którym ujawnioano wstydliwe państwowe dokumenty. Poszukiwany przez władze Stanów Zjednoczonych i Szwecji, Assange przez lata ukrywał się w ambasadzie Ekwadoru w Londynie. W 2024 roku aktywista wreszcie wyszedł na wolność.