Narciss
Chociaż Narciss kojarzy się z mitologicznym egomanem, jego podejście do techno jest zupełnie inne... Jego hojne, szalone sety czerpią z tak odległych wpływów jak filmy o samurajach z lat 50., hip-hop z lat 80., czy anime z lat 90. Jest dzieckiem lat 90., a jego muzyczne podejście dotyka publiczności spoza jego generacji. Narciss tworzy dźwiękową energię graniczącą z euforią. Sekret tkwi w groovie i swingu oraz umiejętności zrozumienia, co porusza ludzi i wprawia ich w magnetyzujący ruch.