Re: Północna granica NATO
Kirkenes to małe miasteczko położone na granicy Norwegii, Finlandii i Rosji. Odgrywa kluczową rolę geopolityczną, dlatego stacjonuje tu batalion składający się z 700 wyspecjalizowanych żołnierzy. Ich zadaniem jest nie tylko ochrona poszczególnych krajów, ale całej północnej granicy NATO i Unii Europejskiej.