Jezydzi: Między Niemcami a Irakiem31 min
2014 roku terroryści z ISIS wymordowali w północnym Iraku całe wioski zamieszkiwane przez Jezydów. Porywano kobiety i dzieci i sprzedawano je w niewolę. Nieliczni ocaeńcy znaleźli schronienie w Niemczech. Jednak dekadę po ludobójstwie, niemieckie władze deportują Jezydow z powrotem do Iraku, choć według specjalistów nadal nie jest w nim bezpiecznie. Dlaczego Berlin tak postępuje? Jak żyją Jezydzi, którzy przeżyli masakry?