Luksemburg cieszy się reputacją oazy dobrobytu w Europie. Produkt krajowy brutto na mieszkańca jest ponad dwukrotnie wyższy niż w Niemczech. Ale Luksemburg ma też inne oblicze. Alexandra Oxacelay codziennie pomaga bezdomnym i ubogim w Wielkim Księstwie. Kuchnie prowadzone przez jej organizację pozarządową przyjmują coraz więcej osób, ofiar inflacji, kryzysu mieszkaniowego i imigrantów.