Re: Romería de El Rocío
El Rocío, wioska licząca około 800 mieszkańców, co roku przyciąga prawie 900 tysięcy pielgrzymów. Przybywają oni na jedno z najbardziej spektakularnych wydarzeń w Hiszpanii – festiwal, który roziskrza wszystkie skarby Andaluzji: wiarę, flamenco i jazdę konną.