Queens of the Stone AgeLes Nuits de Fourvière 2023
Pandemia, drugi tytuł mistrza świata dla reprezentacji Francji i nowy kanclerz Niemiec... - wiele się wydarzyło od czasu, gdy kalifornijczycy wydał swój ostatni album. Wielu obawiało się, że herosi rocka na scenę już nie wrócą. Nic z tego - formacja nawet nie myśl o końcu kariery. Ugruntowali swoją pozycję na rynku oryginalnym brzmieniem oraz przełamywaniem granic alternatywnego rocka. O tym, że Queens of the Stone Age zasługują na swoją reputację, świadczy ich ostatni krążek, który zaprezentowali w Lyonie.