Queens of the Stone AgeNuits de Fourvière 2023
A triumphant return to the road for Josh Homme's mighty band, with a new album in tow. In Times New Roman marks the first new music to come from the Queens since 2017. The world may have changed considerably since then but Homme's crew remain as indefinable, majestic and heavy rocking as ever. Don't miss this incendiary set from Lyon's Nuits des Fourvières festival.