Samochód elektryczny za wszelką cenę
Dążąc do ograniczenia emisji CO2, unijni prawodawcy przyjęli zakaz rejestracji aut spalinowych po 2035 r., z wyjątkiem tych, napędzanych paliwem syntetycznym. Tylko czy samochody elektryczne są rzeczywiście przyjazne dla środowiska? I czy europejskie elektrownie i sieci przesyłowe są w stanie udźwignąć zwiększone zapotrzebowanie na energię elektryczną? Pozostaje też pytanie o dostępność cenową „elektryków”.