Język i sztuczna inteligencjaRolnictwo w mieście
Któż nie lubi miejskich ogrodów kwiatowych i warzywnych? Nie tylko zdobią przestrzeń, ale także pozwalają na lokalną uprawę jarzyn i owoców. Ale to nie wszystko! Miejskie ogródki mogą być świetnymi przestrzeniami edukacyjnymi, terapeutycznymi i integracyjnymi. Odwiedzamy kilka z nich, by zobaczyć, jak najlepiej wykorzystać te zielone enklawy.