Papugi, które klną jak szewc
„Spierdalaj, grubasie!” – w ten właśnie sposób papugi Billy, Elsie i Eric witają gości w Lincolshire Wildlife Park. A goście są zachwyceni! Rzucać mięsem papugi nauczyły się od swoich poprzednich właścicieli. Teraz pracownicy parku próbują nauczyć je lepszych manier.