Ryanair: podniebny pirat
Mogące pochwalić się zawrotną liczbą 160 milionów pasażerów na swoich pokładach w 2022 r., irlandzkie linie lotnicze Ryanair są niekwestionowanym liderem w Europie. Wprowadzając tanie bilety, firma narzuciła swój model biznesowy całej konkurencji. Szef Ryanaira, Michael O’Leary, bezlitośnie tnie wszystkie koszty pomimo coraz silniejszych protestów swoich pracowników.