TXL Berlin Recordings: Chapter 12
Po dwóch mocnych odcinkach, którymi rządziło techno, Danilo Plessow aka MCDE, Monty Luke i NAOMI zwalniają tempo w trzecim odcinku TXL Berlin Recordings i poświęcają się całkowicie amerykańskiemu dziedzictwu house'u z Chicago, Detroit i Nowego Jorku. Plessow proponuje eklektyczny set, w którym łączy rétro, disco i styl futurystyczny, tworząc melodyjny house z akcentami soulu. Berliński nowicjusz NAOMI całkowicie wpisuje się w tradycję nowojorskiego house'u z lat 90., a mieszkający w Berlinie Amerykanin Monty Luke zmiksuje deep i tech house.