Danilo Plessow aka MCDE // NAOMI // Monty LukeTXL Berlin Recordings: Chapter 3
Danilo Plessow aka MCDE, Monty Luke and NAOMI bring the pace down a notch for this third episode of TXL Berlin Recordings, focussing entirely on the house heritage of Chicago, Detroit and New York. Danilo Plessow whips up a retro, disco and futuristic melodic sound. Berlin newcomer NAOMI takes on 90s New York, while Berlin-based Monty Luke gets down into deep and tech house.