Była Jugosławia: czy pojednanie jest możliwe?25 min
Trzydzieści lat po wojnie, która skonfliktowała narody byłej Jugosławii, pojawia się pytanie, czy pojednanie będzie kiedykolwiek możliwe. Animozje między trzema głównymi państwami – Serbią, Chorwacją i Bośnią – nadal są żywe, ale nie brakuje też ludzi, którzy robią wszystko, by przeszłość przestała rzucać cień na teraźniejszość. Reportaż.