Poznaj Europę nad Dunajem - Europa artystówPunkowe babcie
W Leicester w Anglii Unglamorous Music Project ma na celu zachęcenie starszych kobiet po sześćdziesiątce i siedemdziesiątce do grania muzyki. Mają 66 dni na naukę gry na instrumencie, napisanie piosenki i wystąpienie przed publicznością.