Dzięki cyfrowej rewolucji NFT, Beeple stał się trzecim najdroższym żyjącym artystą na świecie, sprzedając swoje dzieło za ponad 69 milionów dolarów. Mniej pośredników, mniej barier wejścia dla kolekcjonerów, więcej pieniędzy dla artystów: NFT obiecują zrewolucjonizować rynek sztuki. Czy jesteśmy świadkami powstawania nowej utopii?