NFT Chaos in the Art Market
Thanks to the NFT digital revolution, American artist Beeple sold a work for more than 69 million dollars. With fewer intermediaries, fewer barriers to entry for collectors, and more money for artists: NFTs promise to change the art market. Is the digital revolution a utopia for the art world?