Rozczarowanie17 min
W ciągu kilku miesięcy miliardy dolarów rozpłynęły się w powietrzu, a kilka dużych firm z tego sektora musiało ogłosić upadłość. Cena NFT również spadła. Czy utopia niewymienialnych tokenów przetrwa załamanie finansowe? Czy rynek sztuki cyfrowej powrócił na solidne podstawy?