To, co dziś dzieje się z CryptoPunkami nosi wszelkie znamiona późnego kapitalizmu. Rynek NFT gromadzi w tym momencie kilka miliardów dolarów, a miejsce niegdysiejszej utopii artystycznej zajęły gorycz i przemoc.