Kiedy polityka skłóca rodziny31 min
W idealnym świecie rodzina powinna być oazą spokoju, bezpieczną przystanią. Ale i ona może zostać łatwo zdestabilizowana przez wpływy z zewnątrz, na przykład konflikty polityczne. I choć niektórzy robią wysiłek i próbują ocalić więzi rodzinne, nie brakuje też takich, którzy palą mosty.