Władca lasów
To niejedyne kłopoty IKEA. Korporacja jest oskarżana o pozyskiwanie drewna z nielegalnych źródeł na całym świecie – od Rumunii i Ukrainy przez Syberię. W samej Rumunii IKEA wykupuje kolejne lasy pod wycinkę, a aktywiści próbujący je chronić, stają się ofiarami szykan i ataków.