Re: Ekologiczne meble
Każdego roku 50 mln mebli trafia na wysypiska śmieci, mimo że drewno jest coraz rzadszym zasobem. Wschodzące firmy decydują się na gospodarkę o obiegu zamkniętym, produkując meble z materiałów pochodzących z recyklingu lub oferując je na wynajem.