Re: Sustainable Furniture
Cheaply made ‘fast furniture’ is thrown away at an alarming rate. But it could be easily reused and recycled. A report on sustainable furniture from Denmark, where brand new furniture is being produced from rubbish, and from Germany, where the furniture rental sector is on the up.