Re: Medycyna niechirurgiczna
Operacja: tak czy nie? Pacjenci często czują się przytłoczeni i pozostawieni sami sobie z trudnymi decyzjami. Jednak coraz więcej lekarzy chce poprawić tę sytuację: rozmawiać z pacjentami jak równy z równym i leczyć innymi sposobami niż pochopnie sięgać po nóż.