Picasso oczami... Daniela Hope'a
W 50. rocznicę śmierci Pabla Picassa zapytaliśmy kilku prestiżowych międzynarodowych artystów, co znaczy dla nich Picasso, co spontanicznie przychodzi im do głowy, gdy myślą dziś o artyście. W tym odcinku: Daniel Hope, brytyjski skrzypek i dyrektor muzyczny Zurich Chamber Orchestra.