Picasso oczami... Anne Imhof
W 50. rocznicę śmierci Pabla Picassa zapytaliśmy kilku prestiżowych międzynarodowych artystów, co znaczy dla nich Picasso, co spontanicznie przychodzi im do głowy, gdy myślą dziś o artyście. W tym odcinku: Anne Imhof, niemiecka artystka, zdobywczyni Złotego Lwa na Biennale 2017 r.