Rosyjska nowa normalność
Niemcy boją się wyłączenia prądu. Coraz częściej szukają pieców kempingowych, generatorów, czy nawet bunkrów. W Ukrainie od roku blackouty są gorzką codziennością. Niektóre miejsca starają się jednak stwarzać pozory normalności – kijowski klub Closer nadal organizuje imprezy dla miłośników i miłośniczek techno.