Historia na billboardach5 min
Co się wydarzyło 100 lat temu na równinach w pobliżu Segowii? Hiszpański artysta Gonzalo Borondo postanowił wykorzystać billboardy do przywołania wydarzeń historycznych kastylijskiego miasta. Podróż w przeszłość dała zaskakujące efekty.