Marseille mon amour (7/7)
I w końcu nadchodzi ten dzień. Dziewczyny dają z siebie wszystko w konkursie tanecznym. Inès musi wracać do Paryża na egzamin poprawkowy. Pożegnanie ze Slimane’em jest bolesne.