Re: Powrót dzikiej przyrody w szkockich Highlands
W szkockich Highlands wieje wiatr zmian. Milionerzy, którzy zaczęli chętnie się tam osiedlać, wykupują ogromne połacie ziemi, by oddać je dzikiej przyrodzie. Chcą zachować wyjątkowy charakter tego górzystego regionu i sprawić, że natura Highlands będzie pochłaniała więcej dwutlenku węgla.