Argentyna: uratować kondory
“Niet wojnie” - w Rosji potrzeba bohaterstwa, by publicznie powiedzieć te dwa słowa. Grożą za to brutalne represje i prześladowanie bliskich. Takimi bohaterkami są feministki z grupy Feminist Anti War Resistance, której kanał na Telegramie szybko przyciągnął ponad 30 000 osób. W reportażu pokazują nam, jak działa feministyczne antywojenne podziemie w Rosji.