Czarnogóra: nowy rozdział?13 min
Czarnogóra od lat wywiesza flagę UE obok swojego dwugłowego orła. Europejskie aspiracje tego niewielkiego kraju gasi jednak Rosja, która niestrudzenie walczy o wpływy na Bałkanach. W ostatnich miesiącach do Czarnogóry przybyło wielu ukraińskich uchodźców, ale także Rosjan chcących uciec przed skutkami konfliktu. Jaka przyszłość czeka Czarnogórę i cały region?