Tożsamość, czyli co?
Czym jest tożsamość narodowa w dzisiejszych czasach? Jak czują ją różne grupy? I co się z nią dzieje w ekstremalnych sytuacjach, takich jak konflikt zbrojny? W ZSRR Stalina tożsamość narodowa została zinstrumentalizowana. Polityka rusyfikacji doprowadziła do deportacji i przymusowego wysiedlenia milionów osób. Mniejszości były uciskane. Wojna w Ukrainie na nowo rozdrapuje te rany.