Jinjer
Jinjer to ambasadorzy metalu z Ukrainy. Ich progresywny groove metal - niesiony głosem i charyzmą wokalistki Tatiany Shmayluk - rozbrzmiewa w salach koncertowych na całym świecie. Teraz zespół uświetni Hellfest utworami, które są co najmniej tak zmienne jak pogoda w Bretanii.