Brazylia: Klaun z Krakolandii
Pochodzą z Liberii, Nigerii, czy Ghany. Mają głowy pełne marzeń i determinację, by wybiegać swoją drogę do sukcesu. Przybyli do Stambułu z nadzieją na zawodową karierę piłkarską, która w Afryce byłaby nie do osiągnięcia. Bardzo niewielu się udaje, a na tych najbardziej zdesperowanych czyhają oszuści. Reportaż.