Oczyma ukraińskich dziennikarzyWojna w Ukrainie: 24 czerwca
Kolejna część cotygodniowego “pamiętnika wojennego” dziennikarki Anastazji Volkovej. Osobista historia opowiadająca o codziennym życiu kraju zaatakowanego przez wojska rosyjskie. Opowieść o zniszczeniach, pomocy, wojsku i cywilach.