Od kwietnia 2021 r. w małym miasteczku Brookwood (Alabama) strajkuje około tysiąca górników z branży górniczej. Domagają się przywrócenia dotychczasowych warunków pracy, zanim kopalnię przejęła firma Warrior Met Coal. Tymczasem Amazon Jeffa Bezosa rozpoczyna działalność w regionie ...