Izrael: Gwiazdy Pustyni25 min
„Gwiazdy pustyni” są nadzieją beduińskiej społeczności Izraela. Otrzymują najlepsze wykształcenie i przyswajają kody izraelskiego społeczeństwa. Mają stać się elitą, która wyprowadzi Beduinów z impasu. Dopiero gdy udaliśmy się na ich spotkanie, odkryliśmy, że chodzi o coś więcej.