Zobacz Re: Ukraińscy marynarze na Dunaju
Mówią na nią wioska duchów. Położone na dalekim południu Włoch Pentedattilo zostało opuszczone przez wszystkich mieszkańców. Prawie wszystkich – 40 lat temu Rossella Aquilanti postanowiła zamieszkać w tym bezludnym raju. Potem do widmowej wioski zawitała młoda uchodźczyni z Mali, Maki Tounkary. Dwie kobiety chcą ocalić Pentedattilo od ruiny.