Prosimy nie dotykać!
Czy to na stuletnich obrazach, czy w dzisiejszych reklamach szamponów: zdaje się, że mokre kobiety nigdy nie przestały podniecać męskich fantazji. I ten obraz Rembrandta nie jest tu wyjątkiem.