Klash: Sztuka w akcji
3 października 1971 roku artysta Chris Burden inicjuje tajną akcję, ryzykując swoje zdrowie i życie. Staje się sekretnym hipisem. To początek wywrotowego performansu, który wiele zmieni w świecie sztuki. Film z lektorem.