Skąd wziął się sztuczny śmiech w telewizji?5 min
Wszystkie sztuczne śmiechy w telewizji, tak zwane "śmiechy z puszki" które znamy z lat 80. i 90. pochodzą z jednego miejsca: Laff Boxu. Nie było bez nich seriali i talk showów, ale ich siermiężność sprawiła, że nie przetrwały próby czasu. Kto wpadł na pomysł stworzenia Laff Boxu, tego “generatora dobrej zabawy”? I po co?