Re: Węgierska papryka w niebezpieczeństwie
Peter Szabo od dekad uprawia paprykę. W jego rodzinie to pasja i kunszt przekazywane z pokolenia na pokolenie. Ale uprawa papryki przez małe gospodarstwa jest zagrożona w dobie zmian klimatu, konkurencji z Chin i niedoboru siły roboczej. Peter uważa jednak, że warto walczyć. Jego oręż? Wysoka jakość warzyw.